عنوان فارسی مقاله:

بهره وری از انرژی در شبکه های سنسوری بی سیم


عنوان انگلیسی مقاله:

Energy-Efficiency in Wireless Sensor Networks: a top-down review approach


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی بهره وری از انرژی در شبکه های سنسوری بی سیم و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی



نمونه متن ترجمه

چکیده

طراحی شبکه های بی سیم پایدار (WSN) یک مسئله ی چالش برانگیز است . از طرفی ، انتظار می رود انرژی محدود شده ی سنسورها برای مدت طولانی ماندگار باشد . با این حال ، ممکن است این ماندگاری دارای هزینه های بالای باشد و یا حتی در مواقعی نیز غیر ممکن باشد . از سوی دیگر ، بر خلاف شبکه های دیگر ، WSN ها برای کاربردهای خاص ، مانند سیستم های نظارتی در مقیاس کوچک طراحی شده اند . بنابراین ، هر WSN برای برآوردن مجموعه ای از الزامات که در هر نرم افزار متمایز از نرم افزار دیگر است ، توسعه پیدا کرده است . در این زمینه ، مجموعه ای از فعالیت های تحقیقاتی به منظور ارائه راه حلی برای حل مشکل صرفه جویی در انرژی صورت گرفته است . این تحقیق زمینه های مختلفی از بهینه سازی لایه های فیزیکی را برای راه حل های لایه های شبکه تحت پوشش قرار می دهد . بنابراین ، طراحی WSN به منظور انتخاب راه حلی موثر ، کار سهل و ساده ای نیست .

در این مقاله ، ما بررسی از تبادلات بین الزامات برنامه های کاربردی و افزایش طول عمری که در زمان طراحی شبکه های بی سیم به وجود می آید ، ارائه می کنیم . ما برای اولین بار دسته بندی های اصلی برنامه های کاربردی و الزامات ویژه ی آنها را شناسایی کرده ایم . سپس ما طبقه بندی جدیدی از طرح های محافظت کننده ی انرژی که در بررسی های اخیر یافته شده اند را ارائه می کنیم ، پس از بحث سیستماتیک ، چگونگی تضاد مکانیسم ها را مورد بررسی قرار می دهیم . در نهایت ،ما روش های بکارگرفته شده در WSN ها برای دستیابی به تبادلات بین نیازها و الزامات متعدد را مورد تحلیل قرار می دهیم .