عنوان فارسی مقاله:

تغییر و تحول سازمانی از طریق بهبود تعلق و مشارکت کارکنان – چگونگی استفاده از روشهای موثر برای بهبود بهره وری کسب و کار و توسعه و افزایش سهم بازار


عنوان انگلیسی مقاله:

Organizational transformation through improved employee engagement – “How to use effective methodologies to improve business productivity and expand market share


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی تغییر و تحول سازمانی از طریق بهبود تعلق و مشارکت کارکنان – چگونگی استفاده از روشهای موثر برای بهبود بهره وری کسب و کار و توسعه و افزایش سهم بازار و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی




نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف- هدف این مقاله، کمک به کسب و کارها در جهت شناخت این مسئله که با تغییر بازارها، شیوه کسب و کار شرکت نیز بایستی تغییر کند تا بدین طریق بتواند درصنعتش همچنان به صورت رقابتی باقی بماند. شرکت برای توسعه استراتژیها و بقا و رقابتی ماندن، بایستی از سهم بازارش شناخت داشته باشد. این مطالعه موردی از طریق تشخیص (بازشناسی) و تحول موفقیت آمیز شرکت مشتمل بر کلیه جنبه های سازمان، شما را راهنمایی می کند. برای بهبود و ارتقاء فرایندهای موجود و توسعه فرایندهای جدید، و همچنین آموزش افراد در امتداد این راه، تیم های بین وظیفه ای یا چند منظوره تشکیل گردید.

طرح/ روش/ شیوه- مطالعه موردی در مورد فرایند اتخاذ شده برای کمک به شرکت در جهت اعمال تغییرات مورد نیاز جهت رقابتی ماندن توضیح می دهد. تغییر و تحول شرکت، با استفاده از و پیاده سازی تیم های طراحی برای توسعه و تست فرایندها و رویه های جدید یا بهبودیافته شرکت، به وقوع پیوست. به محض اینکه بهبودها موفقیت آمیز اثبات گردید، شیوه استاندارد جدید برای کسب و کار برای بخشهای دیگر سازمان معرفی گردید. برای بهبود و پیشرفت فرایندهای جدید و قرار دادن آنها در اختیار کل سازمان، ابزارهایی معرفی گردید.

یافته ها- این چنین استنباط گردید که کارکردن درکنار هم به شکل تیم و یادگیری ایجاد فرایندهای استاندارد، سوددهی کل شرکت را افزایش داد، فروش را افزایش و سهم بازار آنها را توسعه و افزایش داد. در راستای بهبود سخت کوشی های زیادی به عمل آمد. فرایند همچنین ثابت نمود که تیم باید در راستای این اهداف سخت کار کند تا بدین طریق تغییر و تحول موفقیت آمیز ظاهر شود.

مبانی و مفاهیم عملی- تغییراتی که در عمل بایستی اعمال گردد، آن است که ارتباط، در میان افراد درگیر در سازمان، کلید به حساب می آید. همچنین، شناخت این مسئله که شیوه تفکر سازمان برای سازمان یادگیرنده نیاز به تغییر دارد، ارزشمند می باشد.

ابتکار/ ارزش- هر سازمانی، خواه شرکت یا یک نهاد، می تواند از خواندن این مطالعه موردی نفع ببرد. شناخت تغییرات شیوه انجام کار با گذشت زمان و بهبودهای صورت گرفته جهت نیل به موفقیت در هر صنعت، ازاهمیت بسزایی برخوردار می باشد. کارتیمی نیز مهم است، به گونه ای که هر کسی به هدف مشترکی نائل می گردد.