عنوان فارسی مقاله:

آیا حسابداری خدمات بخش عمومی منوط به دوره ‌های آموزشی است؟


عنوان انگلیسی مقاله:

Does public services accounting belong in the curriculum?



برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی آیا حسابداری خدمات بخش عمومی منوط به دوره ‌های آموزشی است؟ و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف

پژوهش حاضر درصدد تحلیل قلمرو و حوزه‌ای است که دوره‌های کارشناسی در نیوزیلند شامل رضایت در مورد مسائلی از سوی بخش‌های عمومی و غیرانتفاعی و همچنین تمرکز روی کسب‌وکارهای انتفاعی می‌باشد.

طراحی/روش‌شناسی/رویکرد

پژوهش حاضر بر اساس این فرض شکل‌گرفته است که حسابداری دقیق محتوا در درون محیط خدمات بخش عمومی الزامی و ضروری است که مبادلات پیچیده و مبهم می‌باشند، و همچنین دارای تمرکز بلندمدتی هستند، و اینکه دولت اغلب اوقات یک نقش قانونی را ایفا می‌کند.در این پژوهش از اطلاعات معلمان، مطالعه مبانی نظری و ادبیات پژوهش و مصاحبه‌های نیمه ساختاریافته استفاده‌شده است.

نتایج پژوهش

در این پژوهش مشاهده شد که آموزش حسابداری مالی منفعت محور در نیوزیلند از آموزش بافت‌های خدمات عمومی و دولتی به‌ویژه وقتی‌که حوزه‌های حسابداری مشابه ای قابل‌اجرا در همه بخش‌ها می‌باشد، جلوگیری و ممانعت می‌کند. تحمیل استانداردهای حسابداری بخش خصوصی فرصتی را برای برجسته ساختن خدمات بخش عمومی فراهم کرده است، اما ظرفیت و گنجایش آن در یک برنامه آموزشی متراکم ممکن است منجر به تهدید و اخطاری برای این حرفه گردد.

اصالت/ارزشمندی

این پژوهش یک تحلیل معاصری را با تمرکز روی آموزش در نیوزیلند در یک‌زمانی عرضه می‌دارد وقتی استانداردهای حسابداری و قوانین ممیزی خود مرزی برای تغییر است.