عنوان فارسی مقاله:

باز کردن ظرفیت شبکه توزیع از طریق رده ‌بندی حرارتی همزمان با نفوذ بالایDGS
عنوان انگلیسی مقاله:

Unlocking distribution network capacity through real-time thermal rating for high penetration of DGs


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی باز کردن ظرفیت شبکه توزیع از طریق رده ‌بندی حرارتی همزمان با نفوذ بالایDGS و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی



نمونه متن ترجمه

چکیده

بارگذاری بسیار تصادفی در شبکه‌های توزیع فعال که به وجود آمده است به این معناست که دستگاه‌های الکتریکی نیاز است تا از دارایی‌های خودشان تا بیشترین حد خود با استفاده از ابزارهای مدیریت شبکه هوشمند استفاده کنند. رده‌بندی حرارتی همزمان (RTTR)، امکانی برای مدیریت شبکه توزیع فعال و کوتاه مدت و حتی همزمان ارائه می‌کند تا بتواند بدون آسیب نزدیک یک وضعیت سربار (بار اضافی) اجرا گردد. در این برسی یک RTTR بر اساس چارچوب مدیریت شبکه توزیع فعال فرمول‌بندی شده است که حدهای ظرفیت شبکه را ساعت به ساعت ارائه می‌کند.

روابط تصادفی دربارهای مستری و خروجی DG با پاسخ‌های حرارتی کابل‌های زیرزمینی و خطوط بر بار و ترانسفورماتورهای توزیع توصیف شده است و RTTC هم در تمامی مؤلفه‌های شبکه توزیع با طرح‌های شبیه‌سازی بکار رفت که شامل سطوح مختلف نفوذ DG می‌شود. این بررسی پتانسیلی برای یک افزایش بهره‌وری DG و افزایش بالقوه‌ای برای تأسیسات DG جدید ایجاد کرد در زمانی که RTTR در سیستم‌های مدیریت توزیع گنجانده شده بود.