عنوان فارسی مقاله:

تحقیقات تجربی در زمینه رشد دارایی و بازده سهام آتی بر مبنای بازار سهام چین

عنوان انگلیسی مقاله:

Empirical Research of Asset Growth and Future Stock Returns Based on China Stock Market



برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی تحقیقات تجربی در زمینه رشد دارایی و بازده سهام آتی بر مبنای بازار سهام چین و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







نمونه متن ترجمه

چکیده

تحقیقات گسترده ای در زمینه بازده قدرت پیش بینی عوامل مربوط به رشد دارایی و سرمایه گذاری [ثابت یا درازمدت] سرمایه ای انجام پذیرفته است. با این حال، اغلب تحقیقات در بازار ایالات متحده صورت گرفته و به طور کلی حاکی از آن بودند که رشد دارایی ها ارتباط منفی با بازده سهام آتی دارد. در مقاله من، پژوهشی بر مبنای بازار سهام چین انجام گرفته که پاسخ متفاوت را در پی داشت.

در این مقاله، در ابتدا رگرسیون های ماهانه فاما - مک بث را با رگرسیون گیری ماهانه بازده سهام در معیارهای اندازه گیری مرتبط با رشد دارایی انجام داده و مشاهده نمودم که معیارهای اندازه گیری مرتبط با رشد دارایی توانایی پیش بینی بازده سهام آتی را اثبات نموده و مشخص گردید که نرخ رشد دو ساله کل دارایی ها نیز از بیشترین قدرت پیش بینی برخوردار است.

برای ارزیابی های بیشتر قابلیت پیش بینی بازده نرخ رشد دو ساله دارایی و هم چنین سودآوری استراتژی های معاملاتی مربوطه، از یک آزمون پرکاربرد رتبه بندی پرتفوی استفاده نموده و بازده غیر طبیعی را به ازای هر پرتفوی مدل سه عاملی فاما و فرنچ (1993) اندازه گیری نمودم.

در پایان به این نتیجه می توان دست یافت که در بازار چین، سرمایه گذاران به صورت بالقوه می توانند به یک بازده غیر طبیعی ماهانه 0.74 درصدی دست یابند که سالانه کردن برآورد آن یک بازده غیر طبیعی سالانه 9.25 را نتیجه خواهد داد.