عنوان فارسی مقاله:

جریان مخالف استراتژی بازاریابی اجتماعی: رویکرد یکپارچه بازاریابی رابطه ای


عنوان انگلیسی مقاله:

Upstream social marketing strategy: An integrated marketing communications approach


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی جریان مخالف استراتژی بازاریابی اجتماعی: رویکرد یکپارچه بازاریابی رابطه ای و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی



نمونه متن ترجمه

چکیده

مقاله حاضر یک رویکرد سازمان‌یافته‌ای را برای مدیران به‌منظور توسعه استراتژی‌های بازاریابی اجتماعی ارائه می‌دهد که بازارهای سیاسی و جریان تصمیم‌گیری را هدف قرار داده است. همچنین یک مدل مفهومی کاربردی و فرایند پنج مرحله‌ای برای یک جریان مخالف استراتژی بازاریابی اجتماعی بر اساس بازاریابی رابطه‌ای یکپارچه (IMC) ارائه‌شده است. مفاهیم بازاریابی رابطه‌ای یکپارچه (IMC) در حوزه بازاریابی اجتماعی و همچنین مراحل ویژه‌ای برای ایجاد استراتژی بازاریابی اجتماعی IMC تعریف‌شده است؛ که دربرگیرنده پژوهش در مورد مخاطبان هدف، تعیین، گزینش کانال و یکپارچگی، ایجاد پیام استراتژیکی، و ارزیابی و کنترل (نظارت) است. یکی از ویژگی‌های اصلی و تازه مدل استراتژی بازاریابی اجتماعی IMC، هدف‌گیری هم‌زمان جریانات مخالف تصمیم‌گیرنده و مخاطبین مخالف بالقوه بیرونی به‌منظور یکپارچه‌سازی و افزایش اثربخشی گروهی است. یک رویکرد IMC برای جریان بازاریابی اجتماعی رضایت، پیغام‌های متقاعدکننده به‌ویژه برای گزینش کانال‌های چندگانه، رویکرد چند مخاطبی برای ایجاد پیام و گزینش کانال‌های ایجادکننده سینرژی را به ارمغان می‌آورد تا تأثیر بالقوه‌ای بر روی جهت‌گیری تصمیم‌ها و سیاست‌گذاران بگذارد.