عنوان فارسی مقاله:

اجرای مدل ترکیبی SWOT-TOPSIS از طریق رویکرد فازی به منظور ارزیابی و رتبه بندی منابع انسانی و استراتژی های تجاری در سازمان ها (مطالعه موردی: سازمان توسعه شهر و راه سازی در یزد)

عنوان انگلیسی مقاله:

The implementation of the hybrid model SWOT-TOPSIS by fuzzy approach to evaluate and rank the human resources and business strategies in organizations (case study: road and urban development organization in Yazd)


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی اجرای مدل ترکیبی SWOT-TOPSIS از طریق رویکرد فازی به منظور ارزیابی و رتبه بندی منابع انسانی و استراتژی های تجاری در سازمان ها (مطالعه موردی: سازمان توسعه شهر و راه سازی در یزد) و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







نمونه متن ترجمه
چکیده
امروزه سرمایه انسانی را می توان به عنوان دارایی اصلی هر سازمانی قلمداد کرد. شرکت ها مستلزم سرمایه گذاری به منظور حصول اطمینان از رشد و بقاء این دارایی ها هستند.بنابراین، استراتژی های منابع انسانی موثر و اثربخش می توانند برای نائل شدن به این هدف، ضروری باشند. استراتژی های تجاری ممکن است بر روی فاکتورها و عوامل منابع انسانی تاثیر گذار باشند. استراتژی های منابع انسانیاز طریق استراتژی های تجاری می تواند ثمر بخش باشند.درنتیجه، به منظور بررسی روش های یکپارچه سازی منابع انسانی و استراتژی های تجاری، دستیابی به اهداف سازمانی و توسعه منابع انسانی از رتبه و ضرورت بالایی برخوردارند. بنابراین، یکی از مهم ترین شاخص های مهم برای گزینش استراتژی منابع انسانیو به طور کلی استراتژی تجاری، از طریق شناسایی و بررسی چک لیست ها، بررسی نظرات و دیدگاه های کارشناسان و مطالعه پژوهش های پیشین امکان پذیر است. پرسشنامه برای طبقه بندی شاخص های کلیدی در روش دلفی در پژوهش های چند مرحله ای و همگرایی قابل قبول به عنوان ابزار اصلی بکار گرفته شد. در نهایت،ترکیب ماتریس تحلیلی SWOTو تحلیل فازی TOPSIS برای شناسایی محیط سازمانی و رتبه بندی استراتژی های در دسترس سازمانی استفاده گردید. مدل از عملکرد بالایی برخوردار بود چراکه از روش های ترکیبی در این پژوهش استفاده گردید.