عنوان فارسی مقاله:

ارزیابی پیشرفت بسوی اتخاذ تعاریف ساختمان ها با انرژی تقریبا صفر در کشورهای عضو اتحادیه اروپا

عنوان انگلیسی مقاله:

Assessment of the progress towards the establishment of definitions of Nearly Zero Energy Buildings (nZEBs) in European Member States


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی ارزیابی پیشرفت بسوی اتخاذ تعاریف ساختمان ها با انرژی تقریبا صفر در کشورهای عضو اتحادیه اروپا و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 






نمونه متن ترجمه

چکیده

بسته آب و هوا و انرژی اتحادیه اروپا کاهش قابل توجهی را در مصارف انرژی ساختمان ها تا سال 2020 پیش بینی میکند. بکارگیری ساختمان هایی با انرژی تقریبا صفر به عنوان هدف ساختمان از 2018 به بعد یکی از بزرگترین چالش ها برای افزایش صرفه جویی انرژی و به حداقل رساندن انتشار گازهای گلخانه ای میباشد.

هدف این مقاله ارائه یک بررسی اجمالی از وضعیت اروپا در جهت بکارگیری ساختمان هایی با انرژی تقریبا صفرمی باشد. مسائل اصلی قابل بحث همراه با گروه ها، تعاریف و روش های محاسبه ارائه شده اند.

این مقاله پیشرفت های ایجاد شده توسط کشورهای عضو را در جهت اتخاذ تعاریف ساختمان ها با انرژی تقریبا صفر را از طریق تجزیه و تحلیل منابع موجود، برنامه های ملی، قالب های ارائه شده به کمیسیون، همچنین اطلاعات بدست آمده از اقدام هماهنگ دستورالعمل عملکرد انرژی ساختمان‌ (CA) وبرنامه های بهره وری انرژی گزارش میکند. جنبه های مختلف توصیفی، مانند تعادل، مرز، مصارف انرژی و انرژی های تجدید پذیر در مطالعه در نظر گرفته شده است.

نتایج مطالعه نشان می دهد که پیشرفت در بسیاری از کشورهای عضو نسبت به تلاش های اولیه برای اتخاذ یک تعریف ملی مشهود است، اما هنوز انسجامی دیده نمیشود. وضعیت فعلی به منظور شفاف سازی و معرفی تعاریف پذیرفته شده مورد بحث قرار میگیرد. این مقاله، بر اقدام ادغام مفهوم ساختمان ها با انرژی تقریبا صفر در کدهای ملی و استانداردهای بین المللی تاکید میکند. همچنین این مقاله نشان میدهد که این موضوع توجه رو به رشدی را در دهه گذشته به خود معطوف داشته است، اما هنوز دستیابی به یک مفهوم مشترک از ساختمان هایی با انرژی تقریبا صفر و شیوه های و روال اجرا شده ساخت و ساز ، به خصوص دریک سطح نوسازی شده بعید است.