عنوان فارسی مقاله:

توسعه و آزمایش روش ارزیابی بولی منسوخ شدگی سیستم های دارایی محیط ساخت شده


عنوان انگلیسی مقاله:

Development and testing of a Boolean obsolescence assessment tool for built environment asset systems



برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی توسعه و آزمایش روش ارزیابی بولی منسوخ شدگی سیستم های دارایی محیط ساخت شده و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 








نمونه متن ترجمه

چکیده

اهداف

هدف از این مقاله بررسی موارد مورد نیاز برای توسعه بیشتر ابزارهایی است که می توان برای کاهش کهنگی و فرسودگی در درون محیط های ساخته شده مورد استفاده قرار داد . با بررسی های انجام شده در این مقاله شکاف های متفاوتی در تحقیقات نشان داده می شود ، که اجازه ی می دهد سرمایه گذاری های هدایت شده به منسوخ شدگی در درون سیستم های دارایی افزایش پیدا کند . علاوه بر توسعه ی مفاهیم بیشتر ، آزمایشات موردی برای معنبر ساختن مدل های مورد استفاده لازم و ضروری است .

طراحی روش

این مقاله روش ارزیابی بولی منسوخ شدگی را ارائه می کند که در مرحله ی بعد در درون مطالعات موردی محیط آزمایش شده است . این مطالعات به صورت سالیانه اطلاعاتی از جهان واقعی را درسه سیستم دارایی در درون یک چهارچوب عملیاتی در دسترس قرار می دهد .

یافته ها

یافته های حاصل از مطالعات موردی نشان می دهد که روش بولی توعی پتانسیل بالقوه را به شکل قابل توجهی برای کاهش منسوخ شدگی ارائه می کند . چنین روشی ، در مطابقت با فرایند مدیریت دارایی پیاده سازی می کند ، که این روش قادر به جلوگیری از منسوخ شدن سرمایه گذاری ها می باشد .

مفاهیم و محدودیت های تحقیق

این مطالعه ی موردی به دلیل مقیاس های طولی و اندازه ای محدود شده است . با کاهش اثرات که ممکن است درگیر و محبوس شده باشند ، این پروژه ی تحقیقاتی توسعه داده شده و ادامه پیدا می کند .

اصالت و ارزش مقاله

مشخصه ی این مدل در این مقاله نشات گرفته از شیوه ی شاخص گذاری شده ی آزمایش نشده منسوخ شدگی است . این مدل برای بهبود کیفیت عملکرد و دقت اتخاذ شده و توسعه داده شده اند ، نتایج بدست آمده ، نه تنها از مدل اصلی حاصل شده است بلکه به دلیل عدم آزمایشات واشح و روش از مدل های مشابه این نتایج از مجموعه ای از نتایج بدست می آیند .