1. معرفی

     پلت فرم های برون سپاری افراد و شرکت ها را قادر می سازد تا به سرعت جمع آوری مقادیر زیادی از ورودی انسانی را انجام دهند. چالش این است که چگونه به نتایج حاصل از افراد غیرفعال از طریق محتوا اعتماد کنیم. کار ما سهمی از تحقیق روزافزون در مورد چگونگی موفقیت گروه های بزرگ جمعیت افراد غیر رسمی برای جمع آوری نتایج تفسیر تصاویر با کیفیت بالا است. در سراسر زمینه های مختلف، روش هایی برای کنترل کیفیت نتایج و به حداقل رساندن خطاهای انسانی پیشنهاد شده است. در میان آنها می توان دو دسته اصلی را مشاهده کرد. اولین دسته روش هایی برای طراحی وظیفه crowdsourcing مناسب است. به شرایط مناسب کاربران بالقوه، با استفاده از سرنخ های تصویری مناسب و دستورالعمل های جامع برای جلوگیری از ابهام، و نشان دادن مثال های خوب و بد نتیجه مورد نظر  نیاز است، درخواست کنندگان می توانند شانس خود را برای به دست آوردن پاسخ های با کیفیت بالا از جمعیت افزایش دهند. دسته دوم روش های کنترل کیفیت می تواند در زمان اجرا مورد استفاده قرار گیرد. تکنیک های مورد مطالعه در این دسته عبارتند از: بررسی تخصصی دامنه و استفاده از انفصال، که در آن نتایج چند جمعیت به یک نتیجه نهایی می پیوندد. ناحیه کمتر تحقیق شده چگونگی استفاده از دانش در مورد رفتار کاربر برای ارزیابی نتیجه نهایی است. 

     اطلاعات جمع آوری شده برای حل وظایف دیداری رایانه ای مورد استفاده قرار گرفته است. تمرکز کار ما این است که مرزهای اشیاء در تصاویر (تقسیم بندی)، که یک گام بحرانی است برای بسیاری از وظایف دیداری کامپیوتر، از جمله جمع آوری اطلاعات در مناطق موردنظر، تطبیق اشیاء در تصاویر مختلف (ثبت نام)، دنبال کردن اشیاء (ردیابی)، و تمایز بین انواع مختلف اشیاء (طبقه بندی) را مشخص کند. 

     محتوای تصویر می تواند رفتار کاربر و کیفیت حاشیه نویسی های به دست آمده را تحت تاثیر قرار دهد - کاربر ممکن است زمان بیشتری برای رسم کردن مرزهای شیئ پیچیده، مانند مرز یک گل در مقابل جعبه نیاز داشته باشد. ممکن است از این دیدگاه استفاده کنید تا هزینه های جمع آوری رسم مرزهای شیء را کاهش دهید. یکی دیگر از ویژگی های آموزنده رفتار کاربر، تعداد کلیک هایی است که کاربر برای محدود کردن مرز انجام می دهد. ایده این است که بیشتر شکل های پیچیده نیاز به نقاط بیشتر برای گرفتن این شکل در جزئیات دارد. پیش ببینی شده است که تعداد کلیک های کاربر مربوط به دقت باشد که ممکن است از کاربران جمعیت هنگام درخواست آنها برای رسم مرزهای اشیا انتظار داشته باشید. ابزار طراحی همچنین می تواند موثر باشد. 

-ترجمه این مقاله با عنوان رفتار جمعیت در سایت ای ترجمه به صورت رایگان قابل دانلود می باشد. جهت دانلود رایگان مقاله فارسی روی عنوان فارسی (آبی رنگ) کلیک نمایید.
منبع:

Characterizing Image Segmentation Behavior of the Crowd