چکیده
            در زمینه تست جعبه سیاه، موارد تست  تولید از طریق مدل کردن جهش ، برای تولید مجموعه تست قدرتمند شناخته شده است، اما معمولا مشکل گران بودن را دارد. این مقاله یک نسخه جدید از ابزار MoMuT::UML را ارائه می دهد، که یک نسخه مقیاس پذیر از تولید مورد تست جهش رانده شده  (MDTCG) را پیاده سازی می کند. آن قادر به کنترل مدل های UML با اندازه صنعتی شامل شبکه هایی از قبیل 2800 تعامل دستگاه های دولتی است. برای رسیدن به مقیاس پذیری مورد نیاز، الگوریتم پیاده سازی شده همزمانی را در MDTCG بکار می برد و آن را با یک استراتژی تولید مبتنی بر جستجو ترکیب می کند. برای ارزیابی، ما هفت مورد از حوزه های کاربردی مختلف با افزایش سطح دشواری را استفاده می کنیم، توقف در یک مدل از یک ایستگاه راه آهن در شبکه راه آهن اتریش.

1. مقدمه
           برای سیستم های انفعالی، به ویژه در حوزه حیاتی ایمنی و در مواردی که بروزرسانی ها گران قیمت هستند، تست مناسب الزامی است. در حوزه پیشین، استانداردهای ایمنی در واقع نیازمند انواع خاصی از تست برای انجام شدن بود و بعضی استانداردها بسیار استفاده از روش های رسمی و تست مبتنی بر مدل را توصیه می کند. تولید مورد تست جهش رانده شده (MDTCG)، که یک شکل مبتنی بر نقص  است [13]، می تواند در رضایت بخشی نیازمندی های مطرح شده توسط استانداردها کمک کند – اگر آن به اندازه کافی با مدل های با اندازه صنعتی کار می کرد.

             در این کار، ما توقف مرزهای آنچه را می تواند با MDTCG انجام شود با پرداختن به مسائل مربوط به عملکرد ناشی از ماهیت خاص از مدل مبتنی بر مسئله تست جهش را مورد خطاب قرار می دهیم. برای این کار، ما از محل جهش برای اکتشاف خود بهره می بریم و از اکتشاف مبتنی بر جهش برای هدایت یک روش مبتنی بر جستجو در سرتاسر طرح های جهش استفاده می کنیم. به عنوان یک معیار، ما از هفت مدل مختلف UML با اندازه صنعتی استفاده می کنیم. توجه داشته باشید که ما نمی توانیم بیشتر از این با نسخه های قبلی مان از MoMuT::UML بکار ببریم [1]. مدل هم توسط مهندسان صنعتی در شرکت های همکار و یا در همکاری نزدیک با آنها ساخته شده است. کوچکترین مدل، رفتار یک سیستم دزدگیر ماشین معمولی را توصیف می کند، در حالی که بزرگترین مدل، مدل یک ایستگاه راه آهن با اندازه متوسط در شبکه راه آهن ملی اتریش است. مدل دارای ویژگی های مختلف است: برخی روش های نمادین مطلوب، برخی شمارشی های مطلوب، برخی از آنهایی که بسیار همزمان هستند، برخی به صورت سریال شده هستند، برخی از زمان گسسته استفاده می کنند، در حالی که دیگران استفاده نمی کنند.

ترجمه این مقاله با عنوان تست جهش رانده شده در سایت ای ترجمه به صورت رایگان قابل دانلود می باشد. جهت دانلود رایگان مقاله فارسی و انگلیسی روی عنوان فارسی (آبی رنگ) کلیک نمایید.
منبع:

Mutation-driven Test Case Generation Using Short-lived Concurrent Mutants