چکیده

       زنجیره حوادثی که منجر به اختلاف نظر بین کاخ سفید و کنگره بر روی موضوع افزایش سقف بدهی فدرال از اکتبر سال 1995 تا مارس 1996 شد، موجب ایجاد امنیت در خزانه‌داری به صورت پیش‌فرض گردید. ما اثر زنجیره رویدادها در گسترش سودمندی از اوراق تجاری به اسناد خزانه‌داری را بررسی کردیم و گسترش عملکرد سه یا شش ماهه‏ای را برای کاهش دوره حوادث یافتیم. نتایج تغییراتی را پیشنهاد می‌کند که بر طبق آن هر تجارتی موظف به تحمل خطر حاصل از ایجاد امنیت در خزانه‌داری است. هیچ‌گونه شواهدی در مورد این حوادث وجود ندارد که نشان حوادث حاصله بر روی نرخ لایحه‌ها در طول دوره رخداد حوادث تأثیر تقویتی دارند. 

1. مقدمه

        کارهای پیشین از T-bilfs ایالات‌متحده به عنوان یک پروکسی برای داراییِ آزاد از ریسک  به صورت پیش‌فرض و برای مدت طولانی استفاده می‌کند. زیرا دولت فدرال می‌تواند نرخ مالیات را برای بدهی‌ها افزایش دهد. همانند عقیدهKamara  (1994, p. 416)، امنیت خزانه‌داری، به عنوان یک خدمت استاندار برای برگرداندن تقریباً تمام مالیات و قراردادها است (در واقع برگردانده شدن تمامی مالیات را تضمین می‌کند). به هر حال، بودجه بین قوه مقننه و اجرایی در 1995-1996 به بن بست برخورد کرده و موجب رخداد سؤالاتی برای هر دو شد: آیا T-biils می‌توانند به عنوان نماینده‌ای برای دارایی بدون ریسک باشند؟ در نوامبر 1995، وزارت خزانه‌داری ایالات به صورت پیش‌فرض امنیت خزانه‌داری را مطرح کرد. این اتفاق در زمانی رخ داد که کاخ سفید در خبری اعلام کرد، مجدداً در 9 نوامبر که "(امنیت خزانه‌داری) به طور پیش‌فرض افزایش خواهد یافت". این اطلاعیه که در ژورنال Wa//Street (WSJ) و تمام روزنامه‌های مهم روز بعد منتشر شد، یک رویداد در تاریخ خزانه‌داری بود. اطلاعیه از طرف ایالات‌متحده صادر گردیده بود و منجر به بدهی ایالات‌متحده نتیجه زنجیره حوادثی بود که رئیس‌جمهور و کنگره موفق به توافق در مورد سقف بدهی فدرال شدند. این حوادث شامل امتناع توسط سخنگوی کاخ سفید، Newt Gingrich و افزایش سقف بدهی‌های فدرال در عبور از لایحه بودجه ارائه‌شده توسط کنگره GOP می‌شد که توسط وزیر خزانه‌داری با نام " extraordinm'y steps" برای جلوگیری از حوادث پیش‌فرض ارائه شود. این اطلاعیه در مورد بدهی خزانه‌داری یک هشدار توسط Standard & Poors بود که موجب ایجاد بن بست اعتبار J,S, در بازار جهانی شد. هشدار Standard & Poors توسط یک اطلاعیه دیگر از Rubin دنبال شد. اطلاعیه دوم در مورد جلوگیری از رخداد بدهی خزانه‌داری در حدود 387 میلیارد دلار و کاهش اعتبار رتبه بود. در نهایت بن بست حاصله به پایان رسید و بدهی دولت فدرال بلافاصله موجب ایجاد امنیت خزانه‌داری در اوراق بهادار گردید. توالی اتفاقات در ژورنال WSJ و به طور جزئی تر در قسمت ضمیمه گزارش‌شده‌اند. 

         در این مقاله ما در جهت پاسخ به سؤال زیر تلاش می‌کنیم: آیا بازار به طور پیش‌فرض در مورد خزانه‌داری طرحی دارد و در زمان قبل و بعد از رخداد زنجیره حوادث چه کرد؟ ما گسترش عملکرد بین کاغذ تجاری و اسناد خزانه‌داری را بررسی کرده و به میزان قابل‌توجهی اتفاقات پیش از رخداد حوادث را کنترل کردیم. نتایج نشانگر تغییر پیش‌فرض T-biils در طول دوره زمانی است. ما همچنین افزایش در عملکرد T-bills را در طول مدت زمان کنترل و پس از آن را برای افزایش نرخ تورم و نرخ بهره‌وری جنبش‌ها و شرایط بازار تأیید کردیم. به هر حال، هیچ‌گونه شواهدی برای پایداری بودن اثر حوادث در نرخ T-bills وجود ندارد.

این مقاله در نشریه JSTOR منتشر شده و ترجمه آن با عنوان امنیت خزانه داری در سایت ای ترجمه به صورت رایگان قابل دانلود می باشد. جهت دانلود رایگان مقاله فارسی و انگلیسی روی عنوان فارسی (آبی رنگ) کلیک نمایید.
منبع:

Are Treasury Securities Free of Default?