عنوان فارسی مقاله:

بهبود بهره وری با استفاده از روش شناسی هزینه یابی مبتنی بر فعالیت زمان محور


عنوان انگلیسی مقاله: Improving Efficiency Using Time-Driven Activity-Based Costing Methodology


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی بهبود بهره وری با استفاده از روش شناسی هزینه یابی مبتنی بر فعالیت زمان محور و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف: هدف این مقاله افزایش بهره‌وری در انتروگرافی MR با استفاده از هزینه یابی مبتنی بر فعالیت زمان محور روش شناسی بوده است.

روش‌ها: در فوریه سال 2015، یک تیم چندتخصصی برای شناسایی پرسنل، تجهیزات، فضا، و هزینه های تامین برای ارائه انتروگرافی MR بیماران سرپایی تشکیل شد. این تیم شرایط فعلی، مشاهدات تکمیلی، زمان های انجام و هزینه های محاسباتی مربوط در هر عامل فرآیند را نگاشتند. این تیم نمودار پارتو (Pareto) را به منظور دریافتن بالاترین هزینه و بسیاری از فعالیت‌های زمانبر، فرصت‌های اختلالات روانی، و ارزیابی تاثیرات مورد استفاده قرار دادند. چرخه برنامه- اجرا- مطالعه- عمل (PDSA) به منظور آزمایش تغییرات توسعه یافت، و نمودار اجرا به منظور نظارت بر پیشرفت استفاده شد. تغییرات فرآیند شامل بازبینی مرتبط با آماده سازی و اجرا گلوکاگون، با پیاده‌سازی تکمیلی در نوامبر 2015 بوده است.

نتایج: روش شناسی هزینه یابی مبتنی بر فعالیت زمان محور این امکان را به بخش رادیولوژی می دهد تا به منظور توسعه یک فرآیند با دقت بیشتری هزینه‌های تامین انتروگرافی MR را شناسایی کند. اصلاح فرایند اولیه مسئولیت را برای اداره و اجرا گلوکاگون از پرستاران به تکنولوژیست‌ها دوباره واگذار کرده بود. بعد از پیاده¬سازی، پیشرفت و بهبود، موفقیت را با کاهش مراحل افزوده¬شده¬ی بدون ارزش و هزینه 13 درصد، زمان و وقت کارکنان 16 درصد، و زمان روند بیمار 17 درصد نشان داده شده است. زمان فرآیند برای تکمیل شکاف زمانی موجود با دقت بیشتری برای معاینه کامل انتروگرافیکی استفاده می شوند. اظهارنظرهای واقعه نگاری برای اعتبارسنجی بهبود رضایت کارکنان در تیم چندتخصصی اتخاذ شده بود.

نتیجه‌گیری: این فرآیندها خروجی موفقی برای رسیدگی به خنثی سازی جریان‌کار روزانه فراهم کرد که در گذشته قابل بهبود نبود. بعلاوه تیم چندمتخصصی برای رسیدن به موفقیت و پیشرفت به استفاده از رویکرد حل مسئله ساختاری نیاز داشت.