عنوان فارسی مقاله: تاثیر هوش هیجانی بر بهبود کار گروهی: مورد بخش عمومی (مرکز ملی اداره دولتی و دولت محلی)


عنوان انگلیسی مقاله:

The impact of emotional intelligence on improving team-working: the case of Public Sector (National Centre for Public Administration and Local Government – N.C.P.A.L.G.)




برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی تاثیر هوش هیجانی بر بهبود کار گروهی: مورد بخش عمومی (مرکز ملی اداره دولتی و دولت محلی) و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی



نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف مقاله بررسی دو بعد هوش هیجانی (EI)، آگاهی و مدیریت احساسات، در میان گروه های کاری بخش عمومی و به ویژه در مرکز ملی اداره دولتی و دولت محلی (NCPALG) و تاثیر آنها در بهبود شیوه ای که آنها کار می کنند. شرکت کنندگان در نمونه ای راحت، کارکنان N.C.P.A.L.G هستند. E.I. ثابت شده است که عامل مهم در دستیابی به اهداف سازمان، همکاری و سطح اعتماد بین اعضای تیم است. هیچ ارتباطی بین دو بعد هوش هیجانی یعنی اجرای دقیق و صحیح وظایف یافت نشد. مفهوم E.I. می تواند به فعالیت های مشخصی از مدیریت منابع انسانی به عنوان ترکیب استخدام و گروه های کاری گنجانده شود. علاوه بر این، برنامه های آموزشی با هدف بهبود E.I. می تواند طراحی و پیاده سازی شود تا مدیریت عمومی کارآمد باشد N.C.P.A.L.G. مأموریت استراتژیک ملی برای توسعه منابع انسانی اداره دولتی و محلی است و افسران تخصصی ارتقاء سریع را ارائه می دهد. مأموریت آن بهبود بهره وری از خدمات بخش عمومی است و این سازمان مناسب برای انجام نظرسنجی از نظر سازماندهی کار و با توجه به موقعیت موسوم به NC.P.A.L.G در ارتقاء و اجرای تغییرات بود.