عنوان فارسی مقاله:

تجربه‌ مربیان مهدکودک از گزارش کودک آزاری در تایوان: رقص روی لبه (راه رفتن روی طناب)

عنوان انگلیسی مقاله:

Kindergarten teachers’ experience of reporting child abuse in Taiwan: Dancing on the edge


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی تجربه‌ مربیان مهدکودک از گزارش کودک آزاری در تایوان: رقص روی لبه (راه رفتن روی طناب) و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 








نمونه متن ترجمه
چکیده
هدف: کاوش تجربیات مربیان مهد کودک تایوانی هنگام مشکوک بودن به کودک آزاری.
روش: روش نظریه‌ پایه برای تجزیه و تحلیل داده‌های به دست آمده از نمونه‌ی هدفمندی از 20 مربی کودکستان تایوانی به که از سه کودکستان در تایوان کار گرفته شدند استفاده شد. چهار گروه تمرکز بین 90-60 دقیقه هدایت شدند. داده‌ها به صورت صوتی ثبت شدند، رونویسی شدند و با استفاده از تجزیه و تحلیل موضوعی تجزیه و تحلیل شدند.
نتایج: مدل «رقص روی لبه»، نظریه‌ اساسی به دست آمده از این مطالعه بود. چهار موضوع رده‌ای اصلی، از کار مربیان کودکستان با کودکان بدرفتار و خانواده‌های آن‌ها به دست آمدند: حفظ روابط، جلوگیری از آسیب، تعهد، و حفظ تعادل. رقص بین طرفداری (دفاع) و ریسک به سادگی انجام و متوازن نمی‌شود. مربیان در حالی که اقدام به جلوگیری از آسیب می‌کردند احساس کشش تعهد و حفظ روابط را داشتند.
نتیجه‌گیری‌ها: گزارش کودک آزاری، بیش از یک نیازمندی قانونی است؛ آن یک فرایند اجتماعی شامل رقصی بین دفاع و ایمنی شخصی است. یک تجزیه و تحلیل حیاتی در زمینه‌ی پویایی‌ها و تعامل بین کودک، گزارش دهندگان مجاز، سیستم نهادی، جامعه و اجتماع، ضروری است.