عنوان فارسی مقاله:

وب معنایی: کاتالیزوری برای آینده کسب و کار الکترونیکی


عنوان انگلیسی مقاله:

The semantic web: a catalyst for future e-business



برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی وب معنایی: کاتالیزوری برای آینده کسب و کار الکترونیکی و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف - هدف این مقاله، پیشبرد پژوهش هایی است که وب معنایی را به عنوان وب آتی به تصویر می کشد که در آن عوامل نرم افزار کامپیوتری قادر به انجام وظایف پیچیده برای کاربران هستند.

طراحی / روش شناسی / رویکرد - این مقاله در مورد عوامل اصلیی بحث می کند که بر عملکرد و قابلیت اطمینان خدمات اطلاعاتی وب یعنی توزیع اطلاعات موثر است، که از جهانی شدن از سیستم های اطلاعاتی، ناهمگنی منابع اطلاعاتی و بی ثباتی منابع ناشی از تکامل مستقل منتج شده است.

یافته ها –انسان در آستانه توانایی ایجاد وب معنایی ایستاده است، به عبارتی عملا موضوعاتی را ارئه می کند که در حال حاضر توسط انسان بر روی وب قابل خواندن است. گام بعدی این است که این موضوع وب معنایی را توسط روش های رمزگذاری شده در عناصر وب را به عنوان موضوع اولین رده پویا می سازد.

پیامدهای عملی - فن آوری وب معنایی با توسعه پذیری زبان نشانه گذاری کار خواهد کرد، که تجارت الکترونیکی را قادر خواهد ساخت توسط: تعریف زبان هایی که حمایت در تعریف، نقشه برداری، و تبادل اطلاعات محصولات؛ عملکرد توسعه استاندارد آنتولوژی که در زمینه های مختلف کسب و کار را پوشش می دهد؛ و استفاده از خدمات ترجمه کارآمد که مورد نیاز زمینه های استاندارد آنتولوژی هستند، را مهیا می سازد.

اصالت / ارزش - این مقاله یکی از مهم ترین مسائل ایجاد برنامه هایی که محتوای وب را جمع آوری می کند، پردازش و تبادل اطلاعات با برنامه های دیگر از منابع متنوع را به عهده دارد.