عنوان فارسی مقاله:

آموزش، انگیزش و عملکرد: موردی از مدیریت منابع انسانی در پروژه های ساخت و ساز در مشهد، ایران

عنوان انگلیسی مقاله:

Training, motivation, and performance: The case of human resource management in construction projects in Mashhad, Iran


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی آموزش، انگیزش و عملکرد: موردی از مدیریت منابع انسانی در پروژه های ساخت و ساز در مشهد، ایران و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







نمونه متن ترجمه

چکیده

بهره وری سازمان به طور نزدیکی مرتبط با استراتژی ها و افراد آن است. بنابراین، سیستمهای قوی و موثر مدیریت منابع انسانی ، ارزشمندترین دارایی شرکتهای ساخت و ساز در قرن اخیر است.

هدف/طراحی/روش شناسی/ رویکرد: این مقاله بر اساس ترکیبی از پرسش نامه نظر سنجی و مروری بر نشریات به بررسی اجرای آموزش کارگران ساختمانی و روش های انگیزش در شیوه های مدیریت منابع انسانی توسط شرکت های پاسخ دهنده به نظر سنجی و اثر بر عملکرد این شرکتها می پردازد.تحقیق با ارسال 120 مجموعه از پرسش نامه به شرکتهای منتخب در مشهدواقع در ایران، انجام شده است.روش کمی تحقیق ، نیاز به توسعه و انتشار پرسش نامه نظر سنجی دارد. روش تجزیه و تحلیل در این تحقیق عمدتا توصیفی است و نوع پژوهش حاضر رابطه ای است.

یافته های پژوهش: پژوهش در معرض برخی موانع در آموزش و انگیزش کارکنان ساختمانی و ارائه راه حل برای دولتها وشرکت ها در ایران است. همچنین ، اثرات نیروی کار غیر ماهر بر کیفیت پروژه های ساختمانی در مشهد را نشان می دهد.

مفاهیم/ محدودیت های تحقیق: تحقیقات آینده می بایستی تحت این واقعیت انجام شود و این مطلب را بررسی کند که چگونه شرکتها و دولتها با شرایط تطبیق می یابند و موقعیت سازمانی و محیطی را به روشی شکل دهی می کنند که موقعیتها به طور بهینه ای تحریک و تهییج کننده انگیزش و مشارکت کارکنان در دوره های آموزش و اثرگذاربر افزایش کیفیت ساخت و ساز باشد.