عنوان فارسی مقاله:  رهبری، کار گروهی و مدیریت منابع انسانی


عنوان انگلیسی مقاله:

 Paper for the Track: Leadership, Teamwork and Human Resource Management


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی  رهبری، کار گروهی و مدیریت منابع انسانی و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی



نمونه متن ترجمه

چکیده

درک احساسات و عواطف در زمینه سازمانی یکی از مهم ترین موضوعات تحقیقاتی است و به شدت در حال افزایش می باشد. مدیریت احساسات نگرش جدیدی در علم مدیریت است. با توجه به این که احساسات نیز در پروژه ها درگیر می شوند، در نظر گرفتن احساسات همانند مدیریت احساسات در مدیریت پروژه مورد نیاز است.

یک پروژه می تواند به ارتباط رو به رشدی در شرکت ها و در جامعه به عنوان یک گزینه سازمانی جهت اجرای فرآیند های پیچیده دست می یابد. با توجه به پویایی زیاد پروژه ها، احساسات افراد و تیم ها در پروژه ها اجتناب ناپذیر است. احساسات عامل مهمی است که بایستی در نظر گرفته شود. مدیریت احساست یک عامل موفقیت در مدیریت پروژه و اجرای پروژه و یک عامل موفقیت در پروژه ها محسوب می شود. افراد و تیم ها در پروژه ها نیازمند صلاحیت احساسی و عاطفی به عنوان بخشی از صلاحیت اجتماعی هستند تا بتوانند پروژه ها را مدیریت کنند. این که چگونه با این احساسات برخورد شود و چگونه از احساسات در زمینه مدیریت پروژه استفاده شود بخشی از این مقاله است.