عنوان فارسی مقاله: مدیریت دانش و اصول اخلاقی از دیدگاه بازرگانی


عنوان انگلیسی مقاله:

KNOWLEDGE MANAGEMENT AND ETHICS FROM THE BUSINESS POINT OF VIEW



برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی مدیریت دانش و اصول اخلاقی از دیدگاه بازرگانی و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







نمونه متن ترجمه

چکیده

رایج ترین نوع مدیریت اینروزها، سیستم مدیریت دانش است که به خاطر ساختار و فعالیتش، نه تنها افراد بلکه گروه ها را قادر به اشتراک گذاری و بکارگیری دانش جمعی و اصولی برای کسب اهداف بازرگانی می نماید. توجه هم چنین به منظور نگرش اخلاقی و رفتار اخلاقی است. تصدیق نقشهای کارمندان میتواند از طریق فرهنگ بازرگانی مناسب بدست آید. وجدان و اصول اخلاقی بازرگانی، ارزشهای بازرگانی را بازتاب مینماید؛ ارزشها، وسعت اخلاقیات یا در نهایت رفتار غیر اخلاقی را تعریف میکند و لذا فرهنگ بازرگانی غالب را تعریف می نماید. کشورهای اروپایی نه تنها ادعا میکنند به ارزشهای سنتی پایبند هستند بلکه قادر به پذیرش ارزشهای جدید فرهنگ های دیگر در نظام ارزشی خود نیز هستند. پذیرش چنین فرهنگ هایی با تغییراتی در نظام ارزش بازرگانی، همراه است، در حالیکه هم چنین برای کشف و پذیرش اخلاقیات سایر کشورها ضروری است. در زمان جهانی شدن، حفظ آگاهی فرهنگی ملی برای حفظ ارزشهای بازرگانی و رقابتی بودن حائز اهمیت است و نمیتواند دست کم گرفته شود.