عنوان فارسی مقاله:

زنجیره تامین با تکنولوژی بالا در بخش مراقبت بهداشت و درمان: مسائل مربوط به همکاری

عنوان انگلیسی مقاله:

High Technology Health Care Supply Chains: Issues in Collaboration


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی زنجیره تامین با تکنولوژی بالا در بخش مراقبت بهداشت و درمان: مسائل مربوط به همکاری و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







نمونه متن ترجمه
چکیده
در طی چند سال گذشته شاهد رشد بی سابقه ای از محصولات مربوط به بخش بهداشت و درمان، به ویژه در کشورهای در حال توسعه بوده ایم. این صنعت را می توان به عنوان یک زنجیرۀ تأمین دانست که همواره مورد توجه دانشگاه واقع شده و این اهمیت به سمت صنعت نیز کشیده شده است. کاهش هزینه یکی از مسائل دارای اهمیت در بخش مربوط به کالاهای تولید شدۀ بهداشت و درمان با فناوری بالا است که از جملۀ آن می توان به؛ اسنت قلب، ایمپلمنت های دندان و غیره، اشاره نمود. با در نظر داشتن جنبه های همکاری در بخش مربوط به زنجیرۀ تأمین مراقبت بهداشت و سلامت، ما در اینجا ایمپلمنت های دندانی را مورد مطالعۀ موردی قرار داده ایم. از تهیۀ مواد اولیۀ این کالا تا مرحلۀ پایانی آن (تحویل آن به بیمار)، هزینه های کلانی که به شکل های مختلف با بکارگیری روش R&D در ساخت این محصولات با تکنولوژی بالا به دست آمده، مورد بررسی قرار گرفته است.
جدای از به حداقل رساندن هزینه ها، توجه نمودن به مناطق حساس در این صنعت نیز، جزء نقاط قوت کلیدی است که می بایست اطلاعات در این زمینه مورد شفاف سازی قرار بگیرد. ما در این مقاله، به ارائۀ بسیاری از جنبه های زنجیرۀ تأمین ایمپلمنت های دندانی با توجه به برجسته نمودن خصوصیات و مسائل موجود می پردازیم. همچنین راه حل هایی را نیز درخصوص نحوۀ شکل گیری و ایجاد اتحاد و همکاری در جهت کسب ارزش، ارائه می نماییم.