عنوان فارسی مقاله:

اهمیت ایمنی و سلامت :کاربرد و پاک کردن روکش (روکشهای صنعتی)


عنوان انگلیسی مقاله:

Health & Safety Concerns: Coating Application & Removal


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی اهمیت ایمنی و سلامت :کاربرد و پاک کردن روکش (روکشهای صنعتی) و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی


نمونه متن ترجمه

مقدمه:

هدف این مقاله فراهم کردن خلاصه ای از ایمنی بالقوه و خطرات و اهمیت بهداشت کار مربوط به روکش های صنعتی برای درج در این نشریه است این مقاله شامل برآورد و تخمین کامل و مشروح تمام خطرات پیوسته با شیوه های این صنعت (کاربرد و حذف روکش ها ) نیست .

کاربرد ساده یک روکش با حذف روکش ها رنگ های قبلی و بدنبال ان مهیا سازی سطح و سپس کاربرد روکش جدید سرو کار دارد . حذف روکش های قدیمی و آماده سازی سطح معمولا از طریق آب پاشی بخار پاشی یا گرد پاشی صورت می گیرد . این فرایند ها اغلب منجر به تولید یک ابر وسیع از وسایل پاک کننده و فرآورده حذف شده ، می شوند . کاربد یک روکش شامل اسپری کردن یا برس زدن بر سطح آماده شده است . در نهایت این موارد اغلب باعث بالا رفتن غلظت مواد روکشی معلق در جو می شوند . بیشتر روکش ها و رنگهاو عوامل حفاظتی شامل یک ل یست طولانی از موادی هستند ، که با دارا بودن ویژگی هایی خاص ، برای سلامت انسان مضر هستند . این اجزا احتمالا شامل بعضی انواع حلالها ( هیدرو کربن های آروماتیک (معظر و آلیفاتیک (چربی دار ) ) مخلوط با رنگ دانه ها و افزودنیها هستند . افزودنیها ممکن است شامل اجزای اکسید مس ، آرسینک ، ترکیبات جیوه ، ترکیبات قلع ، کادمیم کرم ، سرب ، کلرید روی و غ یره باشند فرآیند آماده سازی سطح کار و استفاده روکش با مواد بطور بالقوه خطرناک استفاده شده در روکش جفت و جور می شود و باعث ایجاد خطرات بهداشت شغلی می شود که این مورد دلیل بیماریهای حاد و مزمن کارگران است .