عنوان فارسی مقاله:

اندازه دولت، ترکیب، بی ثباتی و رشد اقتصادی

عنوان انگلیسی مقاله:

Government size, composition, volatility and economic growth



برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی اندازه دولت، ترکیب، بی ثباتی و رشد اقتصادی و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 







نمونه متن ترجمه

1. مقدمه

به طور گسترده هزینه های عمومی نقش مهمی در حمایت از رشد اقتصادی دارند. از یک طرف سطح پایینتر هزینه نشان می دهد که درآمد کمتری برای رسیدن به بودجه متعادل مورد نیاز است، به این معنی که مالیات پایینتر را می توان وضع کرد، بنابراین به رشد و اشتغال کمک می کند. از سوی دیگر، در حالی که سطح بالاتری از هزینه های عمومی اغلب در ارتباط با نرخ رشد بالاتر است، اندازه بالاتر دولت (که بعنوان سهم GDP هزینه دولت سنجیده می شود) در ارتباط با میزان رشد پایینتر است.

هزینه های عمومی و درآمد نیز از متغیرهای کلیدی هستند که از طریق تاثیر بر بدهی های دولت و تعادل مالیاتی بر پایداری امور مالی عمومی اثر می گذارند و این مربوط به موفقیت فضاهای عمومی پولی مانند اتحادیه پولی اروپا است. علاوه بر این، در اتحادیه اروپا، به اصطلاح Lisbon Agenda نقش مناسبی به اصلاح امورمالی عمومی به منظور تقویت رشد اقتصادی اختصاص داده است. به همین دلایل، کنترل شرکت و در صورت اقتضاء، کاهش هزینه عمومی مهم است و یک توازن بین اجرای بدهی های عمومی، کاهش مالیات و سرمایه گذاری سرمایه عمومی در زمینه های کلیدی ایجاد می شود.