عنوان فارسی مقاله:

یک کارت امتیاز متعادل زیست محیطی برای سنجش عملکرد زنجیره‌ تامین (Env_BSC_4_SCPM)

عنوان انگلیسی مقاله:

An environmental balanced scorecard for supply chain performance measurement (Env_BSC_4_SCPM)

برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی یک کارت امتیاز متعادل زیست محیطی برای سنجش عملکرد زنجیره‌ تامین (Env_BSC_4_SCPM) و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 






نمونه متن ترجمه

1. پیشگفتار

سازمان‌ها به طور فزاینده‌ای از تاثیر زیست محیطی و اجتماعی فعالیت‌های تجاری خود آگاه هستند و به آن اهمیت می‌دهند.

تمرکز روی زنجیره‌ی تامین، گامی در جهت اتخاذ و توسعه‌ی وسیع‌تر پایداری است زیرا زنجیره‌ی تامین، محصول را از پردازش اولیه‌ی مواد خام تا تحویل به مشتری در نظر می‌گیرد. اگرچه، این نیازمند یکپارچه‌سازی مساعل و جریان‌هایی است که ماورای هسته‌ی مدیریت زنجیره‌ی تامین گسترش می‌یابند: طراحی محصول، تولید محصولات فرعی، توسعه‌ی عمر محصول، پایان عمر محصول، و فرایندهای بازیابی در پایان عمر.

مدیران زنجیره‌ی تامین باید به طبقه‌بندی پیچیده‌ی فاکتورهایی که شامل محصول و پردازش روی بالادست و پایین دست زنیجره‌ی تامین هستند بپردازند. تاثیر زیست محیطی فعالیت‌های تجاری تبدیل به مساله‌ی مهمی در سال‌های اخیر به دلیل رشد آگاهی عمومی نسبت به قوانین و مقررات زیست محیطی و معرفی آن‌ها عمدتا در کشورهای توسعه یافته شده است. اسریواستاوا (2007) استدلال می‌کند که «برای پشتیبانی تکامل در روند تجاری در جهت سبزکاری در راستای کل زنجیره‌ی تامین نیاز به تحقیقات بیشتری است».