عنوان فارسی مقاله: دانش، نگرش و تمرین مربوط به افسردگی در میان کارکنان مراقبت بهداشتی اولیه در تانزانیا


عنوان انگلیسی مقاله:

Knowledge, attitudes and practice pertaining to depression among primary health care workers in Tanzania



برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی دانش، نگرش و تمرین مربوط به افسردگی در میان کارکنان مراقبت بهداشتی اولیه در تانزانیا و خرید ترجمه فارسی آن با فرمت ورد اینجا کلیک نمایید

 





جستجوی ترجمه مقالات بر اساس کلمات کلیدی



نمونه متن ترجمه

چکیده

سوابق: بررسی داده های مشاوره در انواع مکان های مختلف مراقبت های اولیه در تانزانیا نشان می دهد در حالی که روان پریشی به طور مرتب تشخیص و در سطح مراقبت اولیه درمان می شود، افسردگی به ندرت به عنوان یک دلیل برای مشاوره ثبت می شود. از آنجایی که مطالعات اپیدمیولوژیک نشان می دهد که افسردگی یک اختلال رایج تر نسبت به روان پریشی است، تحقیقات متعددی برای روشن شدن این پارادوکس ظاهری در تانزانیا صورت گرفت و سیاست سلامت روان را اعلام کرد؛ در مرحله اول این مطالعه شیوع خانوادگی، شیوع اختلالات روانی مشترک در سطح جامعه در تانزانیا؛ در مرحله دوم، این مطالعه برای شیوع اختلالات روانی رایج در مراقبین مراقبت های اولیه؛ و سوم اینکه این مطالعه وضعیت فعلی دانش، نگرش و عملکرد مربوط به افسردگی در میان کارکنان مراقبت های اولیه بهداشتی را بررسی می کند. این مقاله نتایج یافته های این مطالعه را گزارش می دهد.

روش: در این مطالعه، کلیه کارکنان مراقبت بهداشتی اولیه (N = 14) در چهار مرکز مراقبت بهداشتی اولیه در تانزانیا درخواست شد تا پرسشنامه نگرش افسردگی را کامل کنند، که دانش و نگرش کارکنان بهداشتی در مورد علل، پیامدها و درمان افسردگی را ارزیابی می کند.

یافته ها: اکثر پاسخ دهندگان احساس می کنند که میزان افسردگی در سال های اخیر افزایش یافته است، اعتقاد بر این بود که رویدادهای زندگی در زمینه ی علل افسردگی مهم هستند و به طور کلی نظرات مثبت در مورد درمان های دارویی و روانشناختی افسردگی، پیش آگهی و مشارکت آنها در درمان بیماران افسرده دارد .

با این حال، اکثر پاسخ دهندگان احساس می کنند که افسردگی، راهی است که افراد با توان ضعیف با مشکلات زندگی مقابله می کنند.

نتیجه گیری: یافته ها نیاز برای تقویت آموزش کارکنان مراقبت بهداشت اولیه در تانزانیا در مورد تشخیص افسردگی، درمان دارویی و روانی و مداخلات روانی و اجتماعی را نشان می دهد.